PRESS KIT

16.30h Inauguració oficial
Palau 8: Recinte de Montjuïc. Fira de Barcelona
_______________________________________________

B-Travel 2017 obrirà les seves portes el proper divendres, 21 d'abril, al palau 8 del recinte de Montjuïc. El saló, organitzat per Fira de Barcelona, commemora aquest any el seu 25è aniversari amb més ofertes que mai i noves propostes turístiques. Amb prop de 200 expositors, B-Travel reuneix totes les comunitats autònomes, 40 destinacions internacionals i dues noves àrees sobre turisme industrial i Glamping, a més de nombroses activitats gastronòmiques i culturals.

A les 16.30h el conseller d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, Jordi Baiget, presidirà la inauguració i anirà acompanyat pel president del saló, Jordi Clos; el regidor d'Empresa i Turisme de l'Ajuntament de Barcelona, Agustí Colom; el president de Turisme de Barcelona, Joan Gaspart; el director de l'Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa; el director general de Fira de Barcelona, Constantí Serrallonga; i la directora de B-Travel, Marta Serra, entre d'altres personalitats.

Montse García Duque
mgarciad@firabarcelona.com